Vi på Postkakan skulle vilja passa på och önska alla våra kunder, partners och leverantörer ett gott 2018. Vi har jobbat hårt under förra året men nu ska vi ta ett nytt tag, hoppas ni gillar vad vi gör.

Som du kanske sett har vi under året förbättrat vår butik. Det är kanske inte framförallt hur den ser ut på utsidan utan hur den fungerar på insidan som är skillnaden. Vi har nu stöd för fler än ett språk, vilket du kanske märkt om du tittar i navigeringen. Vi har också ett vettigt system för orderhantering, snarare än ett som var hemmasnickrat och mer än tio år gammalt. Sedan har vi också sänkt priserna, rejält. Nästa steg blir att få till vårt utseende.

Under 2018 kommer vi prioritera två områden, det första är utseendet. Sajten har idag vad vi skulle vilja beskriva som mer eller mindre inget utseende. Vi har helt enkelt ett standardutseende som kommer med plattformen men nu är det dags att få ett nytt. Någon gång under första halvåret av 2018 borde det bli färdigt. Det andra området är att vi ska nå ut på engelska. Vi kommer rikta in oss på Storbritannien i första hand och göra det genom att nå ut via bloggare. Det är förstås ganska lätt att hitta bloggare som vill testa våra kakor så vi tror att det är en väg framåt.